2010. október 8., péntek

Kérés :)

Sziasztok, megint:) most csak kérni szeretnék tőletek valamit. Igazából annyiról lenne szó, hogy ha valaki kommentálna, akkor ne csak annyit írjon, hogy "imádtam, köszi" vagy "király volt, várom a folytatást" stb... hanem szeretném megtudni mit gondoltok, mi a véleményetek, mik a hibáim a történetben vagy csak ha valamilyen ötletetek van ezzel kapcsolatban, írjátok le mert kíváncsi vagyok:) és tényleg szívesen várom az ötleteket, mert [mivel még nem nagyon szeretném a történetet befejezni] én már kezdek picit kifogyni az ötletekből, és sokat gondolkodni sincs rajta időm, mert nem nagyon érek rá. Most is azért raktam nektek 2 részt, mert holnap Debrecenbe megyünk [vásárolniii:D], és szerintem megint csak estére leszek itthon. Amúgy remélem tetszett az uccsó 2 fejezet, már arra is várom a véleményeket:D köszii előre is

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered By Blogger
Üzemeltető: Blogger.