2010. október 8., péntek

A meglepi első része

Szijasztok. Hát, ez lenne a meglepi első része. Új kinézet + megtaláltam Szandrát :P őszintén, eddig azért nem raktam arcképet róla, mert nem találtam olyan személyt aki nagyjából megtestesíti azt a személyt akit az elmémben Szandrának képzelek, de megtaláltam végre:D Jah és mivel a blogspoton jelenleg van még egy olyan nevű fanfic, hogy "Valóra vált álom" (és mivel én nem szeretem, ha valamiből ugyanaz van, meg egyébként szerintem az enyém hamarabb volt de mindegy) szóval ezért átneveztem a történetet Szandra "Burke's life"-ra azaz, Szandra Burke élete :D Végül nem sokára hozom a frisst.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered By Blogger
Üzemeltető: Blogger.