2011. február 14., hétfő

Kampány

Szijasztok:D Most mással jöttem! Carly, az Emlékeimet Keresve című blog írója indított egy kampányt, miszerint vannak erőszakos írók, akik folyton azt akarják, hogy kommenteljünk. Ezzel én is egyetértek, azért is írtam ki, hiszen én is láttam már olyan blogot ahol azzal "fenyegetnek", hogy x meg y komment után rakják fel az új részt. Szerintem ez egy nagy baromság, már bocsi a csúnya kifejezésért. Hiszen aki szeret írni, az úgyis ír akármennyi olvasója van, aki meg nem az ne is írjon akkor. Én is úgy kezdtem, hogy alig 2-3 olvasóm volt, de megmondom őszintén nem zavart, és nem vették el a kedvemet az írástól. Sőt... még több történet íródott meg bennem és egyre több ötleteim vannak, amiket nagyon szeretnék papírra vetni majd. És ezzel az erőszakos írókkal is úgy vagyok, hogy ha látok ilyet, akkor bele se kezdek a történetébe, mert én személy szerint nagyon nem szeretem az ilyen embereket és így a történeteiket sem szeretem olvasni. Szerencsére nem állok kapcsolatba jelenleg ilyen íróval (kal), akivel pedig kapcsolatba voltam, azzal már rég nem vagyok. A lényeg, hogy próbáljunk meg együtt kampányolni az ilyen bloggerek ellen. Nyugodtan kitehetitek a saját blogotokra és ti is elmondhatjátok a véleményeteket :D

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez tök igaz, ezzel én is így vagyok, íróként is.Totálisan unszimpatikus lesz az író és ezáltal a története is.Ha csinálsz valamit, amiben örömödet leled, akkor azt legfőképp magadért tedd, és ha visszajelzéseket kapsz, az fokozza a lelkesedést, ne pedig az adja!
MÁS!
Neked mikor lesz friss?Már nagyon várom! :D
Puszi: Szanduss [pussycat.blogger.hu]

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered By Blogger
Üzemeltető: Blogger.