2010. február 20., szombat

6 rész

„Volt hajnal mire elaludtunk. És azt hiszem én aludtam el legkésőbb, pedig elég fáradt voltam.”

Reggel volt, és csodálatos az időjárás. Majdnem csak melegem volt a szobában. Bár ahogy említettem május eleje van, így már ideje hogy jó idő legyen. Este végre nem álmodtam semmit sem. És nagyon nyugodt voltam. A barátnőim még aludtak, és nem akartam felkelteni őket, ezért még én is vissza feküdtem kicsit pihenni.
- Ma van a buliiii. Végre
Ó hát igen, szeretünk bulizni. És ahogy Kíra mondta ma végre buli, medencés buli. És valószínű hogy Taylor is jön. És a haverjai. Tényleg nem is mondtam ezt Kírának.
- Úgy hallom fent vagy.
- Igen fent.
- Tudtad hogy ma jönnek a suli új tanulói? Tudod az Adoniszok.
- Most hülyítessz? Komolyan? Áh nagyon jóóó.
- Nem hülyítelek. Tegnap a boltban találkoztam Taylorral és elhívtam őket.
- Bölcs döntés volt, drága barátnőm. –Ezt olyan úriasan mondta.
- Szerintem is.
- Majd meglátjuk milyen testük van azoknak az Adoniszoknak.
- Igen igen, de szerintem nem árt beszerezni egy két vödröt nekünk. Szerintem úgy fogunk nyáladzani mint egy kutya.
- Ó hát fogjuk akkor vissza magunk.
- Majd megpróbálom.
Utána még trécseltünk kicsit. Nekünk mindig van miről beszélnünk. És közben a többiek is felkeltek. Felöltöztünk és lementünk reggelizni. Aztán a bátyám megkért minket hogy menjünk el vele vásárolni a bulira, mivel mi ebben jobbak vagyunk. Bár én egy kis meglepit is tartogatok neki, egy óriási tortát rendeltem. És még ezt is el kell hozni, bár nem tudom hogy fogom megoldani. Majd megkérem anyut hogy menjen el érte. Volt kb 10 óra mire elindultunk bevásárolni, és a buli 5 körül fog megkezdődni. És még semmi sincs kész, kell még a kaja, pia, és azért legyen egy kis díszítés. Ja és a medencét is ki kell tisztítani. Még jó hogy szeretek szervezkedni hmm. A vásárlás hamar ment, mivel mindent ránk bízott Nicholas. De volt amiben nem egyeztünk, azt pedig hamar megoldottuk. Délre haza is értünk, és azonnal mentünk a csajokkal a konyhába, és anyunak adtuk a kajához valókat, hogy csinálja meg. Mi pedig előkészítjük a kertet és a medencét. Bár igazából csak a medencét kellett kicsit kitakarítani, mert a kert mindig rendbe van. Csak abba bízok hogy nem valami lúzer banda jön össze, és szétveri az egész kertet. Mire készek lettünk mindennel már fél 4 volt, és felmentünk készülődni. Ahogy említettem medencés buli lesz, így felvettem egy kis mini ruhát, alá pedig az új bikinimet. Aztán a barátnőim is elkészültek. A hajunkkal nem sokat bibelődtünk hiszen úgy is vizes lesz. Amikor lementünk már voltak páran. Ezért a zenét is bekapcsoltuk. Az emberkék már gyűltek össze fele, és lassan a buli is beindult. De még Taylor és a haverjai sehol sincsenek. És a bátyám sincs sehol, ezért felmentem hogy szóljak neki, itt az idő végre lejönni. Amikor felmentem a szobájába hangokat hallottam, ezért nem tudtam eldönteni hogy be menjek vagy inkább ne. De mivel már szinte csak a „szülinaposra” vártunk, így bementem. Sehol sem láttam, de a „hangokat még mindig hallottam, a fürdőből jöttek. Ezért kopogtattam.
- Bejöhetek?
Senki sem adott választ ezért még egyszer megkérdeztem
- Nicholas bejöhetek?. Amúgy jó lenne végre letolni a segged a „bulidra” mert már mindenki megérkezett csak rád várunk.
Megint semmi, mivel kicsit aggódtam muszáj volt benyitnom. Ééés… sokkot kaptam, és teljesen elszégyelltem magam. A bátyám „maszturbált”. Vagy szebben „kiélvezi ezt a kis egyedüllétet”. Haggyuk. Nem tudtam a szemébe nézni. Pont én kapom rajta.
- Bocsi, ne haragudj csak izéé. Nem szóltál és elkezdtem aggódni.
- Nem mennél ki légy szives.
- De,de bocsi.
- Ja és senkinek se mond el.
- Á dehogy.
Jó titoktartó vagyok, de ha a bátyámról van szó akkor megtörök. Gyorsan lementem a barátnőimhez és egyből elmondtam nekik. Nekem már nem volt olyan ciki, mert szerintem Nick-nek még cikisebb volt. Most szemétnek éreztem magam, de khmm hát ilyen egy jó tesó vagy nem? Ja nem. Hát amíg kiröhögtük ezen magunkat addigra már teli volt az egész kert a haverokkal. De Taylorék még mindig sehol. Szerintem már nem fognak eljönni így nem is törtem ezen az agyam. Amikor végre menni akartam medencézni a többiekkel, valaki hátulról megijesztett.
- Na ki vagyok?
- Ö fogalmam sincs.
Megfordultam és Taylor volt az. Kicsit meglepődtem mert már abszolút nem számítottam arra hogy eljön.
- Azt hittem már nem is jössz.
- Ó hogy ezt kihagyni? Soha. Egyébként szép a házatok, és főleg a kert.
- Köszi, a szüleim érdeme.
- Hát gondoltam.
Ez a beszólás kicsit gonosz volt, és elkezdtem húzni a szám mert utáltam ha ilyenek szólogatnak be.
- Van valami baj?
- Öm igen, utálom ha így beszólnak nekem.
- Ó nem úgy értettem.
- Aha hát persze.
- Most mi van? Eljövök hogy veszekedj velem?
- Nem is ismerlek akkor miért veszekednék?
- Ja oké.
- De bocsi most készültem ugrani egyet.
- Rendben, addig iszok valamit.
- Oké, nyugodtan szolgáld ki magad.
Aztán elmentem, és ugrottam. Nagyon jól esett, mert forróság volt. De persze nekem lett lelki ismeret furdalásom amiért flegmáskodtam Taylorral. Ezért visszamentem hozzá.
- Szia megint.
- Szia.
- Van kedved sétálni? Vagy megmutathatom a házat, meg a kertet ha szeretnéd?
- Rendben, menjünk.
Van valami ebbe a srácba. Kicsit megtetszett, főleg amikor rám mosolyog azzal a vakítóan fehér fogaival. Azokkal biztos nem volt baj. Kedves is volt meg minden.
- Mesélj kicsit magadról! Honnan jöttél? Hová jártál ez előtt suliba?
- Hát igazából 6 éves koromba költöztünk Los Angeles északi részére. És alapból ebbe a suliba jelentkeztem, de sajnos nem vettek fel így csak egy sima gímibe mentem. Aztán amikor infót kaptam arról hogy a művészetibe vesznek át pár tanulót onnan ahová jártam, így egyből jelentkeztem. És másodjára sikerült.
- Tényleg? A nagyszüleim is az északi részen laknak. És amúgy tetszik a suli?
- Igen, nagyon tetszik. Végre azt tanulom amit szeretek.
- Hát ezzel én is így vagyok. Ezért nem is jelöltem más sulit.
- Hm biztos voltál ebben, ugye?
- Igen, mert elég jól sikerült a felvételim, és ha esetleg nem vettek volna fel akkor biztos én is egy sima gimibe mentem volna.
- Tehetséges lehetsz, hogy egyből felvedtek. Mivel azt hallottam hogy ide nehéz bekerülni.
- Hát akkor rosszul hallottad. De azért ne túlozzunk, nincs több tehetségem mint másnak. Csak szerencsém volt.
- És mit szoktál csinálni általában?
- Hát táncolok, zenélek és a barátnőimmel vagyok.
- És te?
- Hát én régen karatéztam, háromszoros bajnok vagyok, ugyhogy ha valaki packázni mer veled tudod ki a megfelelő ember arra hogy megvédjen.
- Ó ez aranyos, köszi. De általában meg tudom védeni magam.
- Ennek örülök. Egyébként még én is táncolok, és énekelni nem tudok, meg semmilyen hangszeren se tudok játszani.
- Akkor ha esetleg szeretnél zongorázni, vagy gitárzoni. Tudod ki a megfelelő ember erre. – kacsintottam.
- Szóval ebből lejött hogy zongorázol és még gitározol is? Ügyes.
- Hát tudod én ilyen „zenész” családból vagyok. Jobban mondva a nagypapám zenélt régen, és az anyukám énekelt.
- Aha értem. Wow nagyon szép ez a kert.
- Köszi, imádok itt esténként sétálgatni.
Tényleg milyen aranyos, és végre vele lehet beszélgetni. Amikor már végre kezdtem magam jól érezni erre megjelent egy ismerős alak….
- Jaj ne.
- Mi az?
- A volt pasim itt van.
- Pedig nem lett meghívva igaz?
- Igen. És ha meglát tuti hogy idejön.
- Nyugi, majd elküldjük.
- Hát rendben, de te nem ismered milyen.
- Bántott téged vagy mi?
- Hát fizikailag nem, de lelkileg igen. Vagy is azt hiszem már túl vagyok rajta, pedig csak 2 napja szakítottam vele. De mindegy ebbe most ne bajlódjunk bele.
- Nyugodtan elmondhatod ha akarod. Miért szakítottatok?
- Mert folyton megcsalt, és megbántott. Elhitette velem hogy szeret, közbe meg más tyúkok után szaladgált.
- Hát, ez egy szóval szemétség. Nekem pont a hűség számít egy kapcsolatban. Na jó ez talán kicsit nyálas volt.
- Ezt látod viszont örömmel hallom. És nyugi nem volt nyálas.
- Akkor jó. Egyébként jól vagy?
- Igen, miért?
- Nem úgy, hanem hogy kiheverted-e már?
- Talán. De úgy látom, ide jön. Jaj, ne
Kíváncsi voltam most mivel rukkol elő, bár akármit csinál nem fog érdekelni. Itt van ez a srác, Taylor. Sokkal kedvesebb, aranyosabb, és még tetszik is. Joe pedig felőlem eláshatja magát. Na jó ez gonosz volt, nem kérnék tőle ilyet.
- Na hát, na hát kit látnak szemeim?
- Eljössz a bátyám bulijára és azt gondoltad hogy nem leszek itt? Most hülye vagy, vagy hülyének érzed magad? Már ne is haragudj.
- Hát hallottam a kis buliról, és gondoltam eljövök.
- De senki sem hívott meg, akkor mit keresel itt?
- Téged.
- Engem miért? Nem látod hogy mással beszélgetek?
- Ó szóval ő az új lovagod. Hát elég nyeszle kis fickót találtál nem mondom.
- Képzeld, nem az új lovagom, ha nem egy haver. Mert nekem vannak olyanok.
- Képzeld nekem is vannak.
- Figyelj ha veszekedni akarsz akkor nem jó helyen kapirgálsz, mert már nem érdekelsz.
- Nem veszekedni jöttem, hanem békülni.
- Jézusom, ez most komoly? Ennyire szánalmas hogy lehetsz? Már ne is haragudj de… áá haggyuk.
- Miért lennék szánalmas?
- Mert folyton utánam szaladgálsz mint egy kis pudli kutya. Na jó most szépen, értelmesen elmondom megint, hátha végre berögzül abba az aprócska agyadba. Nem érdekelsz, hagyj békén. Vége. Fogd fel. És ne zaklass engem a hülyeségeiddel. Vili?
- Jó rendben felfogtam, de mikor hiányozni fogok akkor már késő lesz.
- Hiányozni? Drágám hol élsz te? Nem is szerettelek! Mit gondolsz miért nem mondtam azt hogy szeretlek? Mert nem akartam hazudni, ennyi. És most örülnék ha végre lekopnál, különben én rúglak ki.
És azt hiszem végre felfogta, megfordult és elment. Már tényleg nem érdekelt. Bár kicsit sajnáltam hogy így kiosztottam, de istenem ha nem bírja felfogni.
- Hű te aztán adtál neki.
- Ó bocsi hogy úgy mond „elfelejtkeztem” rólad.
- Semmi baj, de én csak hallgattam és ámultam rajtad.
- Hát tudok én ilyen is lenni. Ha valaki felidegesít, nem kímélem.
- Cool.
- Van kedved fürödni egyet? Fogadjunk hogy gyorsabb leszek?
- Ó nem hagyom.
Gyorsan levettem magamról a ruhát, és már futottam is a medence felé. Gyorsan még hátra néztem hogy megelőzött-e vagy már a medencébe van. De még a ruhájával bibelődött, így már tuti hogy én nyerek. És majd csak 1 perc múlva ugrott bele ő is.
- Háháá én nyertem.
- Na jó most igen, de csak azért mert előnyt adtam.
- Ó tényleg? (nevetek). Akkor miért mondtad hogy nem hagyod hogy győzzek?
- Hát, jól van bevallom. Le voltam kicsit lassúlva (nevet).
- Hát persze, jó kifogás.
Aztán a többiekkel még hülyültünk. Taylor felvett a nyakába és úgy játszottunk. Nagyon jól éreztem magam vele. De kicsit kifárasztott a víz és éhes is lettem, így szóltam Taylornak hogy megyek eszek valamit.
- Figyelj Taylor, kicsit megéheztem. Megyek eszek valamit!
- Rendben, veled megyek.
- Okés.
Így jött velem enni. És még mindig beszélgettünk. Nem nagyon tudtam elhinni hogy ilyen jól szót értettünk egymással. Elmesélte hogy honnan származik, és hogy van egy 10 éves húga, Makena. Már szerepeket is kapott. Így megértettem hogy miért volt ismerős az arca kicsit. Pár vendég szerepeket is vállalt. Az első nagyobb szerepét a Cápa srác és Láva lányban kapta. Sok mindent megtudtam róla. És én is bőven meséltem neki magamról. Nagyon jól elvoltunk, és megértettük egymást. Viszont hírtelen „,megzavart minket” a legjobb barátnőm…
- Képzeld Szandra, áá annyira boldog vagyok.
- Szia Kíra.
- Ó nem vagy egyedül. Taylor ugye?
- Igen.
- Ne haragudj de beszélhetnék pár percet Szandrával?
- Persze.
Kíváncsi voltam mi ilyen halaszthatatlan. Bár ahogy ismerem Kírát biztos valami pasi ügy.
- Nah mondd.
- Járok valakivel.
- Ó naaa kivel?
- Jace-el. Tudod az egyik Adoniszom.
- ÓÓ kis szerencsés. Már is jártok? Akkor sok boldogságot nektek.
- Köszíí, annyira édes hogy felfalom.
- És mi van Alex-al?
- Hát nem tudom, még ő is érdekel de tudod mostantól van pasiim. Jace. De most ha nem haragszol ideje visszamennem. És úgy látom te sem unatkozol.
- Hát nem.
- Na jó majd mesélsz. Szia
- Szija.
És el is viharzott. Én pedig visszamentem Taylorhoz.
- Na mitől volt ilyen boldog?
- Pasik.
- Á értem.
- Nem tudod hány óra?
- Nem sokára 11.
- Már is? Hű a szüleim éjfélre érnek haza, és azt mondták addigra mindenkit tüntessünk el.
- Ez egy kicsit szigorúnak hangzik.
- Hát nem így szó szerint mondták, de utaltak rá.
- Ha gondolod segítek hazaküldeni az embereket.
- Jaj az nagyon jó lenne. Hálás lennék.
- Rendben akkor hol kezdjem?
- Hát tudod mit? Nem kell mindenkit egyesével elküldeni hanem kiállok az erkélyemre és csak kikiabálom.
- Na ez is egy megoldás.
- És ha van kedved segíteni, akkor segíthetnél kicsit összeszedni a házat hogy ne tűnjön annyira szét szórtnak.
- Persze hogy segítek.
- Meddig maradhatsz?
- Pont éjfélig.
- Akkor köszönök így előre is mindent.
- Semmiség.
- Na jó akkor felmegyek.
- Rendben
Gyorsan felszaladtam a szobámba. Szerencsém hogy jó nagy hanggal áldottak meg így nem esett nehezemre ordibálni.
- GYERÜNK MINDENKI HAZAFELÉ. SZEDJÉTEK ÖSSZE A CUCCOTOKAT ÉS NYOMÁS. KÖSZI MINDENKINEK HOGY ELJÖTT DE MOSTMÁR VÉGE A BULINAK.
Azt hiszem jól ment, mert mindenki elkezdett pakolászni. Remélem senki sem sértődött meg. Lementem Taylorhoz és ő már elkezdte kifelé terelni az embereket. Én pedig csak tátogtam neki egy köszit. Aztán mikor már üres volt a ház, a bátyámmal, a barátnőmmel, és persze Taylorral elkezdtük összepakolni a dolgokat. Nagyjából összepakoltunk és már Taylornak is mennie kellett.
- Hát akkor majd találkozunk a suliban.
- Remélem. Sose felejtem el azt az első közös tánc órát.
- Ó ne is említsd. Még most se győzök bocsánatot kérni.
- Nyugi már teljesen jól vagyok.
- Akkor jó.
- Majd hétfőn.
- Rendben.Szia
Adott egy puszit, és mélyen a szemembe nézett. Teljesen megbabonázott ezzel a nézéssel. Nagyon megtetszett. Már is vártam azt a hétfői napot. De amíg elgondolkodtam, elfelejtettem köszönni és gyorsan oda köszöntem.
- SZÍÍÍAAAA.
Aztán megfordultam és az összes barátnőm úgy vigyorgott rám mint a vad almák.
- Miért vigyorogtok ennyire?
- Teljesen megbabonázott a pasi igaz?
- Hogy lehet hogy ennyire ismertek?
- Az évek. De te is megbabonáztad rendesen.
- Tényleg?
- Totálisan.
- Jól van csajok, szerintem menjünk fel pihenni.
- Nem rossz ötlet. Én is fáradt vagyok.
Felmentünk, átöltöztünk és lefeküdtünk. Úgy döntöttünk hogy majd reggel lezuhanyozunk. Mert már erre se volt energiánk. Én még nem tudtam egyből elaludni, csak is Taylorra gondoltam. Annyira édes volt, és aranyos, vicces, és komolyan elcsábított. Aztán 2 perc sem telt. Már úgy aludtam mint a bunda.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered By Blogger
Üzemeltető: Blogger.