2010. február 15., hétfő

Az örökké tartó szerelem. Első rész

-Gyere kicsim ideje felkelni.
Hát igen erre ébredek minden nap, kivéve hétvégén.
-Siess mert elkésel a suliból.
-Rendben anyu mindjárt megyek.
Hát muszáj kikászálódni az ágyból, pedig ma nincs első órám és akkor is reggel 6-kor kell kelnem.Mért?? Mert a drága anyukám sosem tudja megjegyezni.
-Kész a reggeli, egyél valamit. Még nem vagy felöltözve??Elfogsz késni a suliból.
- Anya emlékszel hogy Hétfőn sosincs első órám??.
- Ja igen ne haragudj kicsim.
-De azért jöhet az a fincsi pirítós.
Na hát akkor bemutatkoznék,Szandrá-nak hívnak 14 éves vagyok és most kezdtem a Középiskolát a Los Angelesi művészeti suliban,ahol táncolok, éneklek, és még színészkedni is tanulok. Május eleje van, és eddig nagyon tetszik a suli. Mindenki tökre kedves velem, és az osztálytársakat is bírom. Az apukámnak van egy nagy cége, az anyukám pedig régebben egy bárban énekelt, így találkozott apuval, na de ez egy másik sztori…. Jelenleg anyukám nem dolgozik sehol, hanem itthon van a 4 éves húgommal, Stellával. Van egy bátyám is aki most 16 éves. Mindkettő tesómmal elég jóban vagyok, persze szoktunk veszekedni de nem sokat. Elég jól élünk, de ne gondoljátok azt hogy mi olyan elkényeztetett gyerekek vagyunk, nem dehogy is. A szüleink arra neveltek hogy meg kell küzdeni azért amit akarunk, legyen ez bármi. Tudok zongorázni, és gitározni is, a zene a mindenem. Nagy vágyam hogy egyszer híres énekes/színésznő legyek, és ezért harcolni is fogok. Hát röviden ennyit rólam…
-Megyek felöltözök
-Rendben
Hát most olyan sportos kedvembe vagyok, így gyorsan felvettem egy csőnacit,egy egyszerű fehér felsőt, és az imádott converse csukámat. Gyorsan megmosakodtam,megfésülködtem és mire észbekaptam már indulnom kellett.
-Jaj drágám már 7:30 van, nem indulsz lassan?
-De igen anya, mindjárt indulok csak még berakok pár dolgot.
-Rendben, vigyelek el kocsival?
-Ó igen az jó lenne.
És így elindultunk a drága suli felé. Persze tudom hogy sokan még a „suli” szót is utálják de én kifejezetten szeretem, persze nem a tanulás miatt, hanem hogy ott azt tanulom amit szeretek, és persze a barátaim miatt, mivel belőlük is van jó pár.
-Na akkor majd délután találkozunk.
-Rendben anyu
-Jöjjek érted ma??
-Nem kell köszi, haza sétálok.
-Oké akkor szia,kicsim.
-Szia
Hmm ez a látvány, a művészeti suli. Akkor menjünk be. Az első, vagyis a második órám a 110-es terembe lesz, ének óra. Hát tök jó kora reggel énekkel kezdeni. Imádok énekelni de azért kora reggel az embernek semmi kedve hozzá. Kicsit korábban ide értem, de nem baj lemegyek az aulába és megvárom a barátaimat amíg ők is megérkeznek. Addig is előveszem azt a kottát amit a tanárnő kiadott és, megpróbálok behangolni. De mire észrevettem már meg is érkezett a legjobb barátnőm, Kíra.
-Szia Szandra.
-Szia hogy vagy?
-Köszi jól, és te? Hogy hogy már ilyen hamar itt vagy?
-Én is jól vagyok, hát tudod milyen anyukám, mindig elfelejti hogy ilyenkor nincs első órám és én inkább hamarabb bejöttem mert már unatkoztam otthon.
-Hogy mit mondtál? Unatkoztál? Jaj Szandra nállatok nem lehet unatkozni.
-Ez így van, de nem baj itt vagyok az a lényeg.
-Az bizony
Még volt pár perc kicsengőig így elkezdtük még gyorsan átnyálazni Kírával hogy milyen volt a hétvégénk. Ki is csengettek, és a többiek is megérkeztek.
-Ó lejössz velem a szekrényhez, lent hagytam a könyvem?- kérdezte Kíra
-Igen persze, menjünk gyorsan.
Aztán mire felértünk becsöngettek és a tanár nő is jött.
-Nos mindenkinek Jó reggelt, remélem jól telt a hétvégétek, de akkor kezdjük is az órát. Szeretném ha mindenki elénekelné a Try című dalt amit kiattam hogy tanuljátok meg. Ki szeretne az első lenni?
-Hát Miss.Journe megpróbálhatom.
-Rendben gyere Kíra.
Hát igen nem szeretek első lenni ezért gyorsan szóltam Kírának hogy menjen ő először. De azt elmondhatom hogy Kírának is nagyon szép hangja van, persze itt mindenkinek az. Picit elgondolkoztam és mire megint észbe kaptam már az én nevemet kürtölték a többiek.Biztos lemaradtam valamiről mert nem hallodtam hogy én jövök.
-Szandra gyere és próbáld meg te is
-Rendben Miss. Journe
Aztán elkezdtem. Meglepődtem hogy milyen jól sikerült, mert a hétvégén abszolút semmit nem gyakoroltam, csak ma reggel átolvastam és ennyi volt.
-Tökéletes Szandra, látom sokat gyakoroltál. Gyerekek így kell egy dalt érzelmekkel elénekelni. Köszönjük Szandra, leülhetsz.
Hát nem értettem miért volt odáig a tanárnő, még hogy gyakoroltam *-*. Azt hittem elkacagom magam amikor leültem. Még egyszer, én hogy sokat gyakoroltam?? Háát érdekes. Na mindegy. Hamar eltelt az óra és már jött a következő óra, aztán a többi. Gyorsan eltelt a napom, e-közben pedig sokat nevettünk a barátaimmal. Már nem volt több órám ma, így elmentem ebédelni. Aztán pedig lassan hazasétáltunk Kírával. Mivel nem messze lakik tőlünk így mindig együtt megyünk haza. Kb 20 perc a séta, és jól is esett mivel jó idő volt és ilyenkor nagyon szeretek sétálgatni.
- Hát szia Kíra majd akkor holnap talizunk.
- Okés, majd holnap de szerintem ma még felhívlak, tudod szeretünk pletykálni.
-Ja igen :P majd akkor beszélünk.
-Oké szia
-Szia
Így egyedül mentem tovább. Volt a közelben egy szép park, és én valahogy éhes lettem az illatra, így mentem és vettem magamnak egy hot dogot.
-Hmm ez jól esett.
De most már gyorsan megyek hazafelé mert anyukám már nem tudja merre lehetek.
-Végre kicsim, merre jártál?
-Ó hát tudod anyu beszélgettünk Kírával, így elment az idő.
-Jó rendben, és mi volt a suliban?
-Hát semmi különös, kaptam egy 5-öst énekből, meg elestem táncon és kicsit megzúzódott a kezem.
-Ó biztos hogy jól vagy?
-Igen semmi különös, nem fáj nyugi
-Rendben akkor pakolj le és menj leckét írni
-Pesze anyu már tudom.
Sokszor még úgy kezel mint egy 5 évest akinek még meg kell mondani hogy „Drágám, irány leckét írni” én ezeket már tudom, de hát nem baj, elnézem neki.
Nem sok házim volt, így gyorsan megcsináltam és felhívtam a barátnőimet nincs-e kedvük kicsit shoppingolni.
-Héé na hiányoztam??
-Ó szia Szandra, hát te?? Nem úgy volt hogy este beszélünk?
-De igen csak nem volt sok házim és gondolom így neked sincs valami sok. Nem megyünk el vásárolni??Felhívom még Mesit és Lilit.
-Hát még van egy kis házim de 20 perc múlva ráérek. Felőlem mehetünk.
-Okés akkor 20 perc múlva ott leszek nállatok.
-Rendben
Így gyorsan átöltöztem, és felvettem a kedvenc táskám.Aztán 20 perc múlva elindultam. Lilit tudtam csak elérni, mert Mesi büntiben van, nem rég egy házibuliban tök részegen ment haza így 1 hónap szobafogság, íjj hát nem lennék a helyébe.
-Szia Lili, mehetünk?
-Igen menjünk.
-Holnap hány órád lesz?
-Öhm azt hiszem 6
- Nekem is, tökjó.
-Igen
-Héé hallodtad hogy 3 új tanuló jön a suliba?
- Nem, tényleg? És fiúk vagy lányok?
-Mindhárom fiú.
-Ú akkor legeltethetjük a szemünket.
-Héé csak lassabban, nem emléxel hogy neked van pasid?
-Ja igen, na tudod csak hülyülök.
-Ó hát persze Szandra, a suli legdögösebb pasija a tiéd és itt viccelődsz?
-Okés visszaszívtam, de erről Joe ne tudjon oks?
-Tudod hogy tudok titkot tartani.
-Tudom
És így eltrécseltük az „utat”.
-Hééé hát ki ez a dögös kúrva?
-Ajj Szandra, hát nem vok az.
-Tudom, tudod csak hülyülök :P
-Okés tudom, kis ribim.
-Na mehetünk csajok?
-Iráány a shopping
Így eltelt az egész délután, és persze megint csak vásároltunk nagyon. Hűű ha ezt az apám meglátja, hmm azt hiszem hétvégéig kikapcsolom magam. De nem baj, mivel apuci pici kislánya vagyok így nem sokáig haragszik. De ez az apucis dolog nem mindig jó. Főleg ha a pasikról van szó. Joe-val már 8 hónapja vagyunk együtt és még mindig nem jöhet be a házba se, hála az én édes apukámnak.Persze ne gondoljatok rosszra, de az jó lenne ha esetleg meg mutathatnám neki a házat. Na mindegy.
Volt este 8 óra mire hazaértünk, és egyből elkezdtek faggatni anyuék hogy merre jártam.
-Hol voltál eddig kisasszony?
-Jaj apu a csajokkal voltam „sétálni”.
-Aha sétálni, megnézhetem a pénztárcád?
-Miért?
-Csak kiváncsi vagyok hogy merre voltatok ti „sétálni”
-Jó okés vásárolni voltunk, de nem sok mindent vettem
-Hát azt látom, 4 nagy szatyorral jössz haza és hogy nem sok mindent vettél.
-Hát ahoz képest mennyi mindent szoktam venni.
-Ne szemtelenkedj.
-Oké bocsi apu, a hétre kikapcsolom a shopingos énem.
-Hát én is így gondoltam.De most menj fel és feküdj le, holnap suli
-Igen apu tudom.
És megint csak az az 5 éves kori kezelés. „Menj fel és feküdj le” mintha nem tudnám hogy holnap suli van. De megfogadtam és felmentem. Lezuhanyoztam gyorsan és bebújtam az ágyba. Kicsit még tévéztem, és mikor ki akartam kapcsolni a tv-t egyszer csak… megcsörrent a telefonom.Joe volt az.
-Szia mondd gyorsan mert épp aludni készülök.
-Szia, hát így fogadod a pasid?
-Ó hát bocsi de fáradt vagyok
-Mit csináltál ma?
-Voltam vásárolni a csajokkal
-És senki mással?
-Jaj már megint féltékenykedsz. Ezt én is kérdezhetném tőled. Nem is tudom ki csalt meg már vagy 10-szerre.
-De te mégis megbocsátasz.
-Igen, mert édes vagy.
-Te is.
-Na jó most már tényleg szunyálnom kell, majd holnap beszélünk a suliban.Apropó suli? Hogy hogy nem voltál ma?
-Ja igen, tudod voltunk a bandával egy meghalgatáson és azt hiszem jól sikerült.
- Ó tényleg? Ez nagyszerű. Remélem sikerül.
-Én is.
-Na jó mostmár tényleg megyek.Jó légy, puszillak.
-Okés Jó éjt, szeretlek.
És letettem. Kedvelem Joe-t, nagyon is, de még nem tudom neki kimondani azt a szót.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered By Blogger
Üzemeltető: Blogger.