2011. március 4., péntek

Szandra Burke's life 68 rész

Szijasztok! Itt a következő rész, bár egy picit rövid lett, de remélem tetszeni fog és véleményeztek:D Jó olvasást, puszi! És mindenkinek jó hétvégét:D


Reggel a beáramló napfényre nyitottam ki a szemem, mire egyből be is csuktam, hiszen még nagyon zavarta a szemem a fény. Lassan megfordultam és elmosolyodva néztem Taylor-t, aki nyugodt arccal szuszogott mellettem. De mivel nekem a forgatásra kellett mennem, ezért már nem feküdtem vissza, hanem óvatosan kikeltem az ágyból és a fürdőbe lépve elvégeztem a szokásosakat. Ezek után a gardróbba mentem, ahol néhány percnyi nézelődés után egy farmer mellett és egy aranyos rózsaszín-fehér mintás felső mellett döntöttem. Felöltöztem, visszamentem a fürdőbe, és még igazítottam a hajamon illetve kentem magamra egy kis alapozót, mert elég úgymond ragyásnak láttam a képemet, majd mikor újra a szobába mentem meglepődve néztem Taylorra, aki épp a szemét törölgetve ült fel az ágyon.

- Hová mész ilyen korán? – nyöszörögte.
- Tudod… a forgatásra – mosolyodtam el.
- Ja, tényleg.
- Nem akartalak felébreszteni.
- Nem is tetted – mosolyodott el.
- Hogy érzed magad?
- Jól – bólogatott – mehetek veled?
- A forgatásra? – szökött egekbe a szemöldököm.
- Ühüm – bólogatott.
- Hát… ha úgy érzed, hogy el tudsz jönni és ha – néztem a telefonom képernyőjére – elkészülsz, 10 perc alatt akkor jöhetsz – vontam meg a vállam.
- 10 perc? – húzta fel a szemöldökét – 5 perc is elég – ugrott ki az ágyból.


Amit csak kuncogva néztem végig. Gyorsan a táskájából előkapott néhány ruhát, majd bevonult a fürdőbe, addig én nagyjából összepakoltam a szobát, felhúztam egy papucsot a vállamra kaptam a táskám és mivel Tay még mindig a fürdőben volt, így az ágyra leültem addig és vártam. Bár azt hiszem már több mint 10 perce volt bent, de nem gond. Mondjuk ahhoz képest, hogy Taylor most alszik itt kábé harmadjára, elég otthonosan érzi magát a szobámba, de persze ez nem gond. Én csak örülök ennek. Pár percig még ott üldögéltem, majd ahogy Taylor kijött, felhúzta a cipőjét és indultunk is.

- Lauren is jön – jegyeztem meg miközben mentünk a lépcsőn lefelé.
- Oké – vágta rá.


Lent anyukámnak elhadartam, hogy hová megyünk, a kezembe vettem a kocsi kulcsot és miután Taylor ismét „könyörgött” egy sort nekem, úgy döntöttem, hogy hagyom most őt vezetni. Beszálltunk az autóba és már indultunk is Lauren felé. Amikor megálltunk elé, kábé két dudálás után végre kijött és először meglepetten, de aztán már mosolyogva ült be. Köszöntünk egymásnak és már mentünk is tovább a forgatásra. Az út közben felhívtam Michael-t, hogy közöljem vele, már útban vagyunk, meg még egyeztettünk 1-2 dolgot. Taylor még mindig fáradtnak látszott, ami érthető, hiszen alig 20 perce kelt fel, de még így is kacarászott velünk. Bár egyébként általában sem Michael sem Pete, a rendező nem szereti, ha valamilyen „idegent” viszek be a forgatásra, mert félnek attól, hogy elárul valamit a médiának, de Taylorban lehet bízni, hiszen neki is lényegében ugyanez a munkája. Azért még is féltem attól, hogy kicsit ferdén fognak rám nézni vagy letolnak, de igazából meg, ha úgy vesszük, nem sok közük van ahhoz, hogy kit akarok magammal hozni. Így hamar el is tereltem ezeket a gondolatokat.

Már messziről láttam, hogy javában készülődnek és, hogy már a kiválasztott partszakaszon nyüzsögnek az emberek. Persze itt azokra az emberekre gondolok, akik „nekem” fognak dolgozni ebben. Leparkoltunk a külön elkerített parkolóba, és ahogy kiszálltunk, sietve lépdeltünk a forgatásra. Néhányan próbáltak fotózgatni, de a testőrök megakadályozták őket ebben. Ahogy közeledtünk, egyből Michael-höz mentem oda, aki kivirult vigyorral a képén fogadott minket.

- Sziasztok – mosolygott.
- Szia – köszöntünk mindhárman.
- Én akkor megyek is a ruhákhoz – szólt Lauren és indult a ruhás kocsi felé.
- Na, akkor gyere és egyeztettek Pete-el, hogy mi, hogy legyen.
- Rendben – bólintottam Michael-nek – jössz? – néztem Taylorra, aki épp a távolba nézett valamit.
- Menj csak és végezd a dolgod. Meg látok ott néhány ismerős arcot, oda megyek hozzájuk – vonta meg a vállát – nem akarok az utadba állni.
- Ezt most hagyd abba – emeltem fel a mutató ujjam – Nem vagy az utamba. De menj csak nyugodtan. Majd megtalálsz itt valahol – mosolyodtam el.


Adott egy puszit az arcomra, majd én is megfordultam és az előbb említett Pete felé vettem az irányt. Gyorsan köszöntünk egymásnak majd elmagyarázta, hogy végig a parton fogunk forgatni és, hogy miket kell majd nagyjából csinálnom, aztán elküldött Lauren után, hogy kiválasszuk a ruhát. Ahogy bementem láttam, hogy már Lauren javában válogat és egyből meg is tetszett néhány ruha. Oda siettem mellé, ő pedig elkezdte mutogatni. Valami nyárias ruhát kellett kiválasztanunk, mivel 1. a parton forgatjuk, 2. pedig tavasszal fog kijönni. Percekig válogattunk, de végül egy fehér alapú ujjatlan, alul narancssárga és fekete rojtokkal díszített aranyos ruhánál maradtunk. Gyorsan felkaptam magamra, majd még egy övvel a derekamnál díszítettük és az ajtóba kiléptem, hogy a közel álló Pete megnézhessen, jó vagyok-e így. A mosolygós bólintására, én is elmosolyodtam, majd a sminkes autóba átmentem, ahol Poby és Lory már vártak. Átbeszéltük gyorsan, hogy mit szeretnék és bele is kezdtek a munkálkodásba.

Miután kész lettem, elégedetten köszöntem meg nekik, hogy ismét príma munkát végeztek és Pete-hez mentem, aki elmagyarázta, hogy pár perc múlva kezdhetjük is, mivel még volt néhány beállítás, amit meg kellett csinálniuk, hogy minden rendben menjen. Addig Laurennel kezdtünk beszélgetni és közben végig szemlélte a stáb tagokat 1-1 megjegyzéssel, amiken jókat röhögtem.

- Hello – hallottam meg Taylor mosolygó hangját, mire megpördültem.
- Szia – mosolyogtam rá.
- Wow – nézett rajtam végig – jól nézel ki – mosolygott.
- Oh, köszi – sütöttem le a szemem szégyenlősen – amúgy honnan ismered őket? – néztem oda ahonnan Taylor jött.
- Cassie Thompson klip forgatásán találkoztam velük – magyarázta.
- Ooooh, értem – bólogattam – de ha unatkozol vagy valami, akkor, ha szeretnél, nyugodtan hazamehetsz.
- Én akartam jönni, te meg küldenél elfelé – mondta sértődöttséget színlelve.
- Nem – ingattam a fejem kuncogva – csak most nem tudok úgy foglalkozni veled és emiatt lelki ismeretfurdalásom lesz – húztam el a szám.
- Úgy teszel, mintha nem tudnám milyen egy forgatás – magyarázta immár picit komolyabban – csak meg akarom nézni, ahogy dolgozol. Meg amúgy sem unatkozok – mosolyodott el.
- Hát, jó – sóhajtottam nagyot és mosolyodtam el.


Pete hangjára felkaptam a fejem, majd a jelzésére, hogy menjek, elindultam felé. Gyorsan még Pete bemutatott a klipbeli fiúmnak, aki meglehetősen kedves volt, majd a koreográfus elmagyarázta, hogy melyik jelenetet vesszük fel, és, hogy pontosan mit kell csinálnunk, majd néhány próba után, bele is vágtunk….

A forgatás első napja elég jól ment. Mindenki nagyon jól dolgozott és az idő is nagyon kedvezett nekünk. Estefelé már a szüleim is kinéztek hozzám és ők is támogattak a jelenlétükkel. Taylor végig a kamerák mögül figyelt, ezért meg is könnyítette a dolgomat, hiszen a dal róla szól és, hogy ott volt az sokat jelentett nekem. Úgy kábé a klip fele már megvan, de mivel nagyon késő volt így holnapra maradt a másik fele. Taylornak sötétedés után sokszor mondtam, hogy menjen haza pihenni, de ő nem ment sehová. Titokban örültem is neki, de azt sem akartam, hogy megint beteg legyen. A rendezővel teljesen meg vagyok elégedve, mert nagyon jól kitalálta az egészet. Az egész klip pontosan illik a dalomhoz és a szituációhoz is. Ráadásul nagyon kedves. Oh és az egyik szünetben Ryan felhívott, hogy a héten tartja az utószilveszteri buliját, így izgatott is lettem, hiszen akkor végre megismerhetem a rejtett barátnőjét. Kábé hajnal 1-ig dolgoztunk kint, de már mindenki elég fáradt volt, így miután összeszedelőzködtünk, haza indultunk. Megbeszéltük, hogy reggel minél korábban menjünk, hogy befejezhessük. Bár féltem kicsit attól, hogy lehet majd nem birok felkelni, de próbáltam inkább nem gondolni erre. Taylor örömére, most ő vezetett haza, majd miután Lauren-t kiraktuk, végre tényleg hazafelé mentünk. Ahogy beállt, kiszálltunk majd gyorsan felmentünk a szobámba, ahol egy 10 perces tusolás után, szinte élő-halottként estem be az ágyba. Az utolsó emlékem az, hogy mintha Taylor kérdezte volna tőlem, hogy megvárom-e, mire én azt mondtam, hogy igen, de azt hiszem ezután el is aludtam…


Forgatás képekben:




6 megjegyzés:

Ariel írta...

Szia!!!
Nagyon jó lett, és Tay milyen aranyos, hogy ottmaradt a forgatáson!! :)) Remélem majd reggel fel tudnak időben kelni! :DD
Várom a folytatást!
Puszi! :)

Névtelen írta...

Szia!Nagyon jó lett,és Taylor hát ő nagyon cuki.várom a kövit puszi niki

Molly H. írta...

sziasztok:D örülök, hogy tetszett:D ez amolyan kis nyugis rész volt!! ezután jönnek ismét a "bonyodalmak", majd meglátjátok:D nem mondok inkább semmit! puszi:D

Bianka írta...

Szia!
Nagyon jó! Tetszik a forgatásos dolog...imááádom Taylort! :D
Grat.! Csak így tovább!
Puszi

pappfruzs írta...

imádom nagyon jó lett:D puszii:D

Molly H. írta...

köszi:D:D wonderworld végre újra itt:D:D merre jártál eddig?? o.O

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered By Blogger
Üzemeltető: Blogger.