2010. augusztus 20., péntek

Beszámoló

Szijasztok!! Mivel vasárnapig nem lesz a Living the dream-ből friss, így, úgy gondoltam, hogy ne unatkozzatok addig, számon tartom, hogy mit csinálunk itt Balatonföldváron. Szóval.... tegnap délután olyan 3 óra körül megérkeztünk erre a nagyon szép helyre. Beköltöztünk a hotelba ami szintén tök szép. Aztán elmentünk tankolni és megnéztük a Balaton partot, csodásLL.Utána visszajöttünk és elkezdtünk pancsolni a medencébe tesómmal, mondjuk nem mondanám pancsolásnak mert tök hideg volt a víz így én csak pár percre mentem bele, de volt jakuzzi de sajna az is tök hideg volt meg el volt romolva, így fogtam magam és inkább átöltöztem és kifeküdtem a napozóágyra. Vacsora előtt kb 1 órával anyukámmal tollasoztunk meg apuék ping-pongoztak. Aztán elmentünk olyan 8 körül vacsizni. Ma reggeli után Tihanyba átmentünk komppal amiről csináltam képeket és videót is, nagyon élveztük. Tihanyba minden nagyon szép volt, bár már voltam 3x de még mindig meglepetést okozott. Vettünk pár ajándékot és kaptam egy Tayloros párnátLLLLLLLLL annyira jóó. Majd postolok egy képet róla, meg mindenről ha hazaértünk. Dél.u. 2 körül visszaértünk a szállásra, megebédeltünk és most [15:41] készülünk lemenni a medencébe. Este meg gondolom kiülünk az erkélyre és tűzijátékot nézünk. Nah most megyek mert így is sürgetnek:/ páásLLL

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered By Blogger
Üzemeltető: Blogger.