2010. augusztus 27., péntek

Living the dream 24 rész

bocsi mindenkitől, hogy nem volt friss hamarabb!! Csak valahogy kiment a fejemből:/ Ezen a héten olyan gyorsan telnek a napok :( De remélem ez is tetszeni fog, és ha ma befejezem a kövi részt akkor felrakom azt is

A rádiót hangosra felvettük és úgy dörömböltünk végig az utcákon, míg megérkeztünk a tervezett helyre. A „Half and three” diszkóba. Egy elég menő, de eldugott hely volt. Reméltem, hogy nem találnak rám a fotósok. Amikor odaértünk a hosszú sorra nézve, csak megvontam a vállam. Párszor már voltam itt Ryannel, úgy, hogy már ismernek errefelé így nem kell várnunk a sorba. Leparkoltunk a szórakozó hely előtt, és kiszálltunk. Pont egy ismerős testőrrel találtam szembe magam, ahogy megláttam. „Sima az ügy”- gondoltam magamban. Elővettem a szép mosolyomat, és elindultunk a bejárat felé.
- Helló Charlie – mentem közelebb mosolyogva.
- Sziasztok, lányok – mosolygott vissza – menjetek nyugodtan – állt el előlünk.
- Köszi – kiabáltam visszafordulva, ahogy elindultunk.
Ahogy beértünk a hely már majdnem csak teli volt. Pont szembe akadtam rá egy üres sarokra, amit már ki is spéciztünk magunknak. Odasiettünk, aztán leülve figyeltük a helyesebbnél helyesebb pasikat. Pár perc múlva megjelent egy észveszejtően kék szemű pincér srác. Nem épp az ilyenek az eseteim, de erre csak annyit mondtam „Wáohw”.
- Hozhatok valamit a csinos hölgyeknek? – kaptam észbe
- Öhm… én egy Acapulco koktélt – mosolyogtam rá
- Elmúltál már 18? – nézett rám felhúzott szemöldökkel.
- Persze – vágtam rá és húztam ki magam, ami persze nem volt igaz.
- Oké – írta fel.
A csajok is kikérték az italukat, és a pasi mindegyikőjüktől megkérdezte, hogy elmúltak-e már 18. De szerintem nem is érdekelte annyira. Ha bulizni akarsz muszáj kicsit füllenteni. Pár perc múlva, már hozta is és lerakta nekünk az asztalra.
- Hát akkor, mire igyunk? – emeltük fel a poharakat.
- Az életre! – jelentettem ki.
- Akkor az életre! – emeltük fel mindannyian.
Ahogy lehúztuk mindannyian, beindult a buli. A dj elkezdte lejátszani az egyik kedvenc dalom név szerint „David Guetta ft Fergie – Gettin over you”.
- Irány a parkett! – álltam fel mire jöttek utánam a barátnők.
A parkett közepére beálltunk és mind a négyen elkezdtük rázni magunkat. Persze először csak kicsiket legyintettünk magunkon, aztán ahogy forróbb lett a hangulat egyre jobban belejöttünk a táncba. Egy helyes srác körbefogott, de mivel megtetszett így nem ellenkeztem. Hírtelen valahogy erről a srácról eszembe jutott Taylor – mosolyodtam el. Akkor legyen az, hogy ma este leiszom magam – döntöttem el. Bár nem tudtam mi értelme lesz, talán a szerelmi bánatot elfeledteti velem. Szerelmi bánat? Úgy látszik már is beütött kicsit a koktél. Ahogy vége lett a zenének, egy kevésbé tetszetős szám jött, mire azzal a sráccal elindultam a pult felé, hogy rendeljek 1-2 italt még.
- Mit kérsz? – nézett rám huncutul.
- Tequila – húzogattam a szemöldököm.
- Oké.
Kérte ki az italom. Ő is kikérte magának, aztán egy húzásra ismét üres lett a poharam.
- Nem az a tervem, hogy leitassalak – nézett rám ámultan.
- De nekem igen! – vontam meg a vállam – hogy leitatom magam – kuncogtam.
Aztán egy újabb kedvenc dalom harsant fel „Basshunter-Saturday”. Megfogtam a srác karját és magammal húztam a parkettre. Most már vadabbul bújtunk és simultunk egymáshoz. Eléggé forró volt köztünk a levegő. Nem tudom, mit akarok ezzel elérni, de semmi butaságot az tuti. Végül is, ha már bulizunk, akkor bulizzunk. Az nyakát átkarolva bújtam közel az arcához. Egy hírtelen, hülye döntést követve egyszer csak a szájára tapadtam, mint egy vérszívó. „Egész jól csókol” – gondoltam magamban. A zene közben elkezdtünk egymás szájával játszani. Megfordultam és immár hátulról simultam hozzá. Amikor előre néztem, a barátnőim döbbent arcaival találtam szembe magam. Nem értették mit csinálok. Végül is én sem. Csak próbáltam magam jól érezni. Végre azt éreztem, hogy független vagyok. Nincs itt Ryan, sem Taylor. Csak én és a barátnőim. Amikor észbe kaptam, elkezdtem érezni „valami” keményet a fenekemnél.
- Nem bírom tovább – dörmögte a fülembe. Mire én elhúztam a szám, és gondoltam akkor itt a vége, nem játszok tovább vele.
- Bocsi – húztam el a szám, ahogy felé fordultam – most mennem kell – fordultam a barátnőim irányába.
Szegényt úgy sajnáltam. Felizgattam, végül ott hagytam. Szemétség volt tőlem, már az is, hogy megcsókoltam. Nem fordultam vissza. Amikor már a barátnőim társaságát élvezhettem, elcipeltek a helyünkre és leültettek.
- Mit csináltál? – kuncogott Sonja. – aszta, ezt az éned még nem láttam – mosolygott.
- Sonja! – szólt rá Missy – nem kellene többet innod – csóválta a fejét.
- Pedig az a célom – vontam meg a vállam. – még egy tequilát – emelkedtem fel, ahogy megláttam egy pincért.
- Nem fogod meginni – szólt Missy.
- Dehogy nem – hökkentem meg – csak engedjétek, hogy jól érezzem magam – hajtottam le a fejem. – végre most Ryan nélkül nyugodtan bulizhatok.
- Csak ne csinálj butaságot – nézett ámultan Missy.
- Láttad az előbb? Leálltam. Nem mentem bele semmi butaságba. – vontam meg a vállam.
- Rendben. – engedett el.
Amikor meghozták az újabb pohár tequilát a tálcáról lekapva húztam le. Éreztem, hogy ezúttal ez most tényleg beütött. Most már kontrolálnom kell magam. Nem szabad többet innom, vagy tényleg elveszítem a fejem. Így is már tiszta kába vagyok – gondolkodtam el. Felálltunk és ismét a parkettre siettünk, ahol most ezúttal csak az egymás társaságát élvezhettük. Pár fiú elkezdett simulni, de mi arrább tollászkodtuk magunkat.
*******
Az este végére azt hittem nem tudok kimenni a saját lábamon. Egyszer, kétszer meg-meginogtam. De valahogy még is ki tudtam sétálni az autóig. A még mindig ott álló Charlie-nak intve, beültem az autóba és Sonja már indított is.
- Csajok, ez a buli állat volt – hadonásztam a kezemmel.
- Szerintem, holnap vagy is ma, nem fogsz emlékezni semmire – kuncogott Sonja.
- Mi van? – húztam fel a szemöldököm.
- Semmi – nevettek rajtam.
Ahogy hátradőltem éreztem, hogy a fáradtság eluralkodik a testemen, de mivel 10-20 perc az út. Így próbáltam nem elaludni.
******
Amikor megálltak előttünk, Missy is kiszállt az autóból.
- Most akarsz jönni nálunk? - kérdeztem megdöbbenve
- Te dili. Hogy mennél be ilyen részegen – csóválta a fejét.
- Nyugi. Be tudok menni – húztam fel a szemöldököm.
- Hát, jó. – mosolyodott el rajtam.
- Akkor, majd beszélünk – búcsúztam el mindenkitől.
Lassan kitápászkodtam az autóból, és a bejárathoz sétáltam. Előkerestem a táskámból a kulcsomat aztán kinyitottam. Hálát adtam az égnek, hogy már senki nem volt fent. Mert általában ha bulizni megyek egyedül, akkor vagy anyu, vagy apu megvár, míg hazaérek. De most egyik sem volt lent, úgy, hogy nagy levegőt véve indultam fel a szobámba. Lassan felsétáltam, aztán a szobámba érve ledőltem az ágyra. Eszembe jutott, hogy talán át is kellene öltözni, így felálltam valahogy aztán a fürdőbe lépve átöltöztem. Visszavánszorogtam a szobámba, és lassan bebújtam a takaró alá. Éreztem, hogy a pilláim kezdik felmondani a szolgálatot, így lehunytam őket és pár perc múlva már a mély álomba érezhettem magam….

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered By Blogger
Üzemeltető: Blogger.