2010. június 26., szombat

Living the Dream 3 rész

- Hűűű – néztem körbe a csodásan feldíszített teremre.
- Na, tetszik? – nézett rám Michael.
- Szóhoz se jutok – fogtam a tenyerem a számhoz. – De főleg azért tetszik, mert a bowling terembe van.
- Hát, tudom, hogy szeretsz bowlingozni ezért külön kértem, hogy itt rendezzék meg.
- Hát, Michael. Imádlak – csak ennyit tudtam kibökni.
Csak ámultan néztem körbe a tömegen.
- Szandra, már csak te hiányoztál. Végre, hogy itt vagy. – ölelt meg Missy.
- Szia – mosolyogtam rá.
- Gyere, már mindenki vár rád – húzott maga után.
Mivel volt pár disney-s barátom is, őket is meghívtam és örömmel láttam, hogy mindegyikőjük el tudott jönni.
- Emily, Miley. Sziasztok – öleltem meg a Hannah Montana sztárját, és a legjobb barátnőjét.
- Szia. Istenem, annyira király volt a műsor – lelkendezett Miley.
- Oh, köszönöm. Kolléga – nevettük el magunkat. – Örülök, hogy el tudtatok jönni. Egyetek, igyatok. Érezzétek jól magatokat. – fogtam meg egy pohár alkoholmentes koktélt.
- Készíthetek egy fotót? – jött oda a fotós.
- Persze – mondtuk egyszerre, és öleltük át egymás derekát.
- Kösz lányok – mondta a fotós, amire mindhárman egy mosollyal válaszoltunk.
- De most, ha nem haragszotok, megyek, üdvözlöm a többieket.
- Persze, menj csak – mondta mosolyogva Emily.
Mentem tovább és megláttam, a szintén Disney-s sztárok közül lévő Aly és Aj Michalkát.
- Sziasztok, csajok – mentem oda hozzájuk – De jó, hogy el tudtatok jönni.
- Szia – öleltek meg. – Szívesen jöttünk. Egyébként gratulálunk, nagyon szuper volt a koncert.
- Köszi, örülök, ha tetszett. Öhm.. – néztem körbe – Mindjárt lesz egy kisebb bowling párbaj. Van kedvetek beszállni?! – mosolyogtam rájuk.
- Persze, jól hangzik – mondták egyszerre.
- Rendben, majd szólok akkor – mentem tovább.
Ahogy kimondtam az utolsó szót, megpillantottam a kedvenc színésznőmet Ashley Tisdale-t. Szerintem nem kell bemutatnom. Híres a High School Musical Sharpey-éről. Énekel, táncol, színészkedik. Imádom őt.
- Ashleeyy – öleltem meg szorosan.
- Sziaaa – csiripelte örömmel teli.
- Olyan jó, hogy látlak és, hogy itt vagy.
- Én is örülök, hogy itt lehetek. – bújt ki az ölelésemből. – Jól éreztem magam a koncerten, nagyon jó volt. – hallottam tőle, a már ma ezerszer elhangzott mondatot. De persze nagyon jól esett.
- Köszönöm. – mosolyogtam fülig érő mosollyal.
- Na, úgy hallottam, hogy lesz itt valami bowling párbaj – húzogatta a szemöldökét. – Olyan versenyezhetnékem van.
- Hmm, jól hallottad. Remélem, velem leszel.
- Abszolúte. – húzta ki magát.
- Rendben. – mentem tovább nevetve.
Végre a terem végében megpillantottam a szüleimet és Ryant. Gyorsan oda baktattam és még egyszer megöleltem őket.
- Megyünk táncolni? – kérdezte Ryan.
- Mindjárt bowlingozunk, úgy hogy majd később – mosolyogtam rá.
- Oké – nézett a bowling pályára.
- Akkor megyek is felveszem a cipőt.
- Hé, hé, hé – szólt utánam Ryan.
- Mi az? – néztem rá értetlenül.
- Csak nem gondolod, hogy én nem játszok?
- Öhm, nem tudom. De akarsz velem lenni?
- Hmm, jobb ötletem van. Mi lenne, ha lányok fiúk ellen, huh? – húzogatta a szemöldökét
- Rendben – mondtam felemelt fejjel. – De készüljetek a vereségre – mentem el előtte délcegen.
- Oh, meglátjuk.
Elmentem a pulthoz és felvettem a megfelelő cipőt a lábamra, aztán összehívtam a barátnőimet, akik akartak játszani. Visszamentünk a pályára, és elkezdtük a játékot. A srácok is ott voltak már Ryannal együtt, én pedig egy huncut mosolyt bevetve a fiúknál, mi kezdhettünk. Az első én lehettem. Felvettem egy számomra jó tömegű golyót és eldobtam…
- Tarolás – kiáltottam, amikor mindegyik bábu felborult.
- Csak mázli – szólt be Mike, Ryan egyik haverja.
- Hah – nyújtottam ki rá a nyelvem.
És ez így ment addig, amíg a legvégén mi, csajok, nem csak a bábukat taroltuk le, hanem a pasikat is.
- Jól van, nyertetek – ismerte el Ryan, ahogy leültünk.
Nézelődtünk, hogy a többiek jól érzik-e magukat..
- Na, mi lesz jöttök már táncolni? – lépett elénk Missy. – Mindenki ott van, gyerünk már rázzuk fel a bulit. – ugrándozott izgatottan.
- Megyünk? – néztem Ryan-re.
- Hát, most nincs kedvem, de te menj csak – mosolygott.
- Oké. – álltam fel.
Missy elkapta a kezem és elkezdett húzni a tánctérre. Ahogy a tömegbe léptünk elengedte a kezem, én pedig a szabad kacsóimat felemelve lengettem ide-oda. A lábaimba már éreztem a ritmust. A parkett közepére érve, mindketten elkezdtünk táncolni. A fiú barátaim párszor lekértek, de aztán visszamentem Missy-hez. Nagyon jól éreztük magunkat. Csak ritkán ültem le 1-1 italra, hogy azért ne száradjak ki. Aztán mikor már kezdett üresedni a helység, olyan hajnal 3 körül, én is úgy döntöttem, hogy ideje hazabaktatni. Holnap még jelenésem is lesz. Elbúcsúzva a maradék vendégektől és Ryan-t összeszedve, kimentünk az autóhoz és hazavittek minket. A szüleim már régen hazamentek, mert tudják, hogy tudok magamra vigyázni meg ott van Tom is és persze Ryan. Amikor hazaértünk, Ryannal együtt bementem a házba és végre megint éreztem azt a finom édes otthon illatot, ami már annyira hiányzott.
- Otthon édes otthon – motyogtam.
- Jó újra itthon lenni, igaz? – fogta meg a kezem.
- Igen – súgtam. – Nagyon.
Együtt indultunk fel a szobámba. Ahogy felértünk és elértem az ágyamig, a lábam kocsonyaként remegve rogytak össze én, pedig mint egy oszlop dőltem el az ágyon.
- Nincs kedvem fürödni. Fáradt vagyok – halkan, motyogva mondtam.
- Majd megfürdesz reggel – simogatta meg Ryan a hátam.
- De kellene fürödnöm – súgtam neki.
Ryan pedig csak kuncogott rajtam.
- Ne nevess – kuncogtam vele együtt.
- Akkor menj – feküdt mellém.
- Rendben – rekedt hangon válaszoltam.
Feltápászkodtam az ágyról és nem zavartatva magam, levettem a felsőmet, aztán bementem a fürdőbe és beálltam a zuhany alá. Mivel tényleg fáradt voltam, ezért gyorsan megfürödtem és úgy gondoltam, hogy majd reggel megmosom a hajam. Kiszálltam a zuhanyzóból és magamra kapva egy hosszú, rám nagy felsőt és egy bugyit, bebújtam az ágyba. Ryan épp az ágy szélén ült és kapcsolgatta a tv-t.
- Mehetek? – kérdezte mosolyogva.
- Aha – válaszoltam fáradtan.
- Azért megvársz? – jött közelebb.
- Megpróbálom – motyogtam.
- Oké – suttogta.
Még láttam, hogy bemegy a fürdőbe. Aztán, mint akit elvágtak. A szemem lecsukódott és már csak annyit éreztem, hogy valaki átölel, aki nem lehet más, mint Ryan…

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered By Blogger
Üzemeltető: Blogger.